Revolution starts with you.

Tror det var bra att jag drog in ett arbetsbord till mitt rum! Känns mycket bättre, och...jag har världens idé. Den känns elektrisk just nu så jag ska nog inte sova så jättemycket.
Jag tror på den. Tror på konceptet jag har och hoppas dom som bedömmer också kommer att göra det. Just för uppgiften Inspiration har jag alltid haft samma mål och tanke, men inte en klar bild alls. Inte för att jag har det nu, inte helt och hållet, men det kan man ju aldrig ha förrän man är klar.
Ska nog ta fram färgerna nu och se vilka som skulle passa, samt kolla in typografin.
Det kommer att bli _legendary_.
JAG FÅR FAKTISKT SÄGA SÅ. Why hold it back? Jag vill inte, okej? Känns ju bara megalöjligt.
Om man inte tror på sig själv, vem ska då göra det? Jag menar, folk kan ju göra det ändå, men det är inte samma sak och inte tillräckligt. Man måste ju ha det själv först och främst. Superviktigt! Ska skriva det på min panna.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0