Abstinens.

Har kommit på nåt till Dracula-uppgiften nu!!! (konstfack)
Ska fixa en massa idag eftersom att jag skrivit upp att jag har en deadline imorgon för just bokförlags-uppgifterna. Och nästa vecka är lite av en deadline för Dinosaurien.
Hade portfoliesamtal med min mentor igår, utan en porfolie med mig som jag avsiktligt nog lämnade hemma. Jag vill bara diskutera mina idéer och det ju bra det med.
Abstinensen gäller Viktor. Saknar honom verkligen. Visserligen är han borta i en vecka bara, men ändå. Vill ha tisdag nu. Då är jag även förbi det jag ska jobba med nu och har lite resultat av arbetet att vara glad över! :)
Vill dessutom kunna visa sakerna för någon och få lite feedback.
Rawr.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0