Födelsedag, lera och Sushi.

Är nu 21.
Har mestadels spenderat dagen med min älskade vän Angelica. Vi satt i min skola och bara var samt gjorde handavtryck av våra händer i lera, så nu har vi en fin "tavla" med R+A på...och varsin hand. Den blev jättefin. Icca trodde att jag skulle köra ner hennes ansikte i lera och gjuta av det, eller nåt annat galet, haha!
Den ska torka helt nu och sen så ska den måla helt guldig. Eller så blir det något annat.
Viktor kom förbi också, han skulle på spelning så det vart inte så länge, men jag blev jätteglad i hjärtat.
Jag och Icca är helt galna, så vi åt galet mycket av allt gott...sedan så satt vi där och hade ont i magen. Det är jättekul och sjukt hur hennes mage kan svälla upp! På riktigt helt otroligt, från ingenstans till en stor bebis i magen. Vi stod och kollade på den galna magen när vi gick på toa. Ja. Galet.
Själv brukar jag spänna min mage, undrar om jag får magmuskler då?
Är fortfarande proppmätt. Vill inte ha mat på flera dagar känns det som, men det var fett värt! Plus att det är oundvikligt att äta normalt när vi är tillsammans.
Så jag är nöjd med dagen, förutom det där med SL. Åh jag hatar SL.
x

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0