Thursday I'm in love.

Aston kan alla bilmärken som finns i princip. I alla fall alla de bilar vi sett samt de i hans pappas biltidningar.
Han är 2,5 år. Stört.
När jag barnvaktat klart sprang jag ikapp bussen och hoppade på tåget mot St. Eriksplan. Sen skulle jag hitta vart han Matte bodde också, men det gick bra. Stötte på en annan nisse som precis köpt en Drop Carve, väldigt trevlig. Jag älskar när människor bara är allmänt schyssta och framåt. Det var värsta kontrasten mellan honom och hans kompis bredvid.
Matte satte ihop allt och sen fick jag provåka och det var så galet nice!
- "Du kommer inte vilja åka skateboard längre :P" sa han. Han har fan rätt.
Sedan var det bara att åka iväg till Medis och Boulevardteatern för att se slutet på Hjulstamusikalen.
Och jag fick träffa en av mina mest älskade teatermänniskor, Kalle...samt hans son Lowe som regisserade.
Kalle är helt underbar, en sann teatersjäl.
Åkte runt en massa på stan sen innan jag skulle möta mamma, Martin och J.
Så...fin dag alltså.
Nu ska jag spana in nyheterna, så gangster är jag.
x

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0