To spread love like violence.

Jag har trollat, sytt och målat. Haft konstiga drömmar om obekväma brödsmulor i sängen (?) och lyssnat speciellt mycket på Angels & Airwaves, Lady Gaga och Veronica Maggio enligt last.fm.
Jag ska vara barnvakt i morgon OCH det bästa...åka longboard! Ska ringa han Matte så den blir ihopsatt rätt vilket är ganska trevligt ju. Eller ganska, snarare mycket. Sen så får jag åka runt ut i stockholmskvällen.
Min arm ser helt fuckad ut.
Nu är jag så himla trött. Jättejättetrött, vilket inte alls är eller känns så bubbly. Inte ens lite sparkly. Nope.
Jag har också skaffat nya glasögon (två till och med!) och jag _ska_ använda dem. Jag ska. Om John Lennon kan, så kan jag. För han tyckte inte heller om att ha sina glasögon och vips så blev det liksom hans grej helt plötsligt.
Just nu sjunger Tom Delonge orden "Everything, everything is magic".
Det är vackert det.
Om jag bara säger fuck it till det där andra så är det sant också. Everything is magic.
Men shit vad jag svamlar, nu ska jag sova.
Förhoppningsvis så drömmer jag om något roligare än ovälkomna brödsmulor i sängen.
x

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0