I follow you, deep sea baby.

Skitmorgon, men...resten av dagen! Kärlek på den.
Det är bara ett problem och jag gillar det inte alls. Människan ska för fan _lämna landet_.
Så jag är alltså på galet bra humör, tycker allt är så fint, är lite hög i hjärtat och sen...hej då?
Varför måste allt bli upprört nu?
Det som kändes som en perfekt räddning, eller som Katy Perry sjunger i Firework "Maybe your reason why all the doors are closed, so you could open one that leads you to the perfect road."
Jag är alltså gladast för något så pyttelitet men jätteunderbart så det spelar ingen roll hur oväsentligt det
kanske egentligen är....samtidigt som jag dör och vet att det kommer vara en jävlig dag när du går for real.
Hade bara varit bättre om du stannat som ett fint minne utan att skapa nya nu.
Men samtidigt (igen) så...nej. ♥
Oh I beg you, can I follow
Oh I ask you, why not always
Be the ocean where I unravel
Be my only, be the water where I'm wading
Min iPod dog.
Och återuppstod.
Yeah.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0