Fin dag. Puss.

Det har varit en helt underbar dag. Så himla fin, så himla enkelt och lätt att bara finnas i en massa ljus av lycka. Dagen bara var, och jag gick omkring och bara var. Inte så bara, men det är så man säger typ.
Skönt bara vakna tidigt, fixa till saker, gå ut med Randy i solskenet och sen åka och träffa världens bästa vän genom tiderna. Jag älskar Angelica så galet mycket så det inte är sant. Så är det bara.
Och vi fotade en massa. Det var kul. Kallt som fan, för det blåste så mycket där vi stod, men så lätt värt det.
Klättrade upp på en kanon, sen skulle jag klättra ner, ehm. Ja.
Satt på köksgolvet och lyssnade på Noah and the Whale och kände oss peppade på deras spelning snart.
Lekt och fotat ute i balkongen med Gordon. Jag älskar den ungen. Han är fett fin, finaste lillebrorsan som jag någonsin mött. Galen, gullig och go, det är Gordon det och hör sen. Den som säger något annat kan ta sig.
Vi åt våfflor! Det var gott! Sen så spelade vi ett spel, Rita & Gissa hette det väl? Det var fint.
När jag åkte hem dog jag. Hade så ont i magen så jag trodde jag skulle ätas upp av magen inifrån. Har inte haft så ont i magen sen typ svininfluensan eller nåt. Men det försvann två timmar senare, så det var ju lungt! Sen vart jag sjuk, haha. Jag skulle undvika den nalkande febern för det var liksom ändå helg på gång, men jag var dålig på det och tyckte det var kul att hoppa runt i kylan vid havet där det blåste idag. Jag skyller på mig själv. Tjoho.

Gordon. Så himla fin! 

Och en fin Angelica :3
Och så en puss.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0