My Chemical Romance, 18/3, Annexet.

DET VAR SÅ FUCKING VACKERT SÅ MITT HJÄRTA BARA FAR IVÄG.
GERARD, ALLTSÅ...DEN MANNEN. Så himla fin med sina tal så man typ dör och återuppstår starkare.
Alla i bandet är så underbara. Aj, mina ögon dödar mig lite nu för jag är så trött, mest p.g.a. sömnbrist. Inte så smart.
Men shit.
Har väntat så länge på det här. Har pratat om det med Elma i tusen år och om hur episkt det skulle bli, sen kom ju plattan och sen...aaaah.
Jag är typ lyckligast i hela världen. Dom betyder så mycket för en så det inte är sant.
Kom långt fram också, sen gick min bh upp och jag bah "fuuuuuuck" och fixade till det...vilket hade varit lätt om man inte tryckte på mina armar när jag höll så konstigt. Men det gick ändå helt okej och så hoppade jag vidare.
När Welcoem to the Black Parade började hittade jag Elma så vi röjde tillsammans sen vilket var väldigt fint.
Angelica har somnat, borde också sova.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0