Måndagsflum.

Känner mig som fröken opepp nr.1 och ändå som världens mest peppiga. Jag är helt seg och hyper. Svart på vitt, vitt på svart.
Men dom sopar vägarna! Det är typ det bästa oljudet som finns. På tal om ojlud, jag hoppas dom snart är klara med att renovera lägenheten brevid som jag ligger vägg i vägg med. Jag skojar inte, mina öron känns väldigt ömma. Varför var min ex-granne, galna Gunilla, tvungen att bara förstöra allt? Nu kan man ju inte sova, tack för det liksom.
Men men men...sopade vägar!
Jag funderar på att byta hjul på brädan till nåt mjukare.
Min kudde är jätteblöt för jag la mig i sängen och läste efter att jag duschat. Smart.

Jag tycker verkligen den här bilden är fin. ♥

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0