Kära tid, sluta bitas.

Jag blir typ ledsen. Jag har världens finaste idéer till ABC-böcker men jag har ingen tid kvar snart. En av dem är att göra en bok som handlar om miljön, med en illustration och minitext till varje bokstav. A = avgaser och sen info om det så att barn kan lära sig lite mer om miljöförstöring och bli små miljöhjältar. B = biogas, vilket är bra...och så vidare.
Och så har typ flera teman, men jag tyckte att den här kanske kunde bidrag med något och inte bara vara en fin bok. Jag vet inte.
Jag får i alla fall panik. Dels och mest för _tiden_ som biter på en, men också för att jag blir smått rädd för att någon annan redan gjort det här. Tänk om någon annan kommit på en liknande idé? Eller ännu värre, tänk om någon kommit på en liknande idé OCH är min konkurrent. Då kommer man att jämföra oss två (eller kanske tre). Inte okej.
Hej då.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0