Fred & Kärlek 2011.

Sitter här och kollar på Boondocks medan jag slöpackar väskorna till Filippinerna och dricker varmt te med honung konstant. Måste bli frisk till imorgon! Annars blir det inte lika kul att träffa folk om jag är en smittokälla. Derp on that.
Tänkte iaf att jag skulle skriva lite nu innan jag helt plötsligt är på andra sidan jordklotet!
Har varit på Peace & Love! Det var awesome, fett med nice och fint och...awesome. Inte alls som jag hade förväntat mig eller tänkt på långa vägar. Verkligen inte.
Tänkte att det skulle vara jag och C, men typ...hej då. Vet inte varför h*n jämt är så sur för ingenting. Jag orkar inte med att man inte får säga ifrån utan man helt plötsligt är ett stort jävla fel. Det är så du får mig att känna. Helt fel, men jag vet att jag inte är det. Någonstans tar mitt tålamod slut, öppnar du dörren så går jag ut. Varför slösa mer tid på en sån nedåtgående relation? Trycks ju bara ner och ner och jag känner att det bara gör så att mitt hjärta blöder för ingenting. Det var du som redan första dagen gick och jag försökte att få med dig på spelningar och allt där emellan...fick inte ens ett enda svar. Jag försökte vara trevlig, men vad spelade det för roll egentligen? Du hade din inställning, och allt jag ville var ju bara tråkigt tydligen. Kom på nåt bättre då istället för att klaga. A little more action kanske.
Sen att man krossar mitt hjärta ännu mer med att trycka ner den musik jag älskar och dör för, det är inte okej. Att säga att det inte är någonting värt.
Vissa saker den här människan sagt vill jag inte ens säga, till någon, för liksom...det gör ont.
Men mitt i allt det här blev jag bättre vän med Isabelle, som jag älskar. Har aldrig riktigt umgåtts särskilt mycket med henne men vi gjorde det nu trots att vi hade helt olika arbetsscheman.
Och de personer jag jobbade med var helt underbara! Skönt att slippa vara med en som klagar på allt. Det blev kul, och alla främlingar man stötte på som bara var awesome älskar man ju.
Under Sahara Hotnights visade det sig att jag stod precis bakom en bekant till Elma, Fritjof, så då slapp man vara ensam när Isa jobbade.
Så allting var helt awesome! Och jag fick se så galet många bra band och artister, prata med med underbara människor så det spelar ingen roll att vissa saker var skit. Det goda väger enormt mycket över det och jag tycker att det inte kunde ha blivit bättre. Eller, jag är glad att det blev som det blev. Tacksam för att jag rensat bort en som ändå inte gjorde en gott.
Och nej, självklart har jag inte överdoserats av konserter. Vill ha mer.
Älskade funkishänget, det var så galet mysigt så jag sov där till tre efter The Strokes...sen kom någon och väckte mig lite försiktigt. Jag tror han var söt.
Var på Alice Cooper igår! Haha, han var grym.
Är hög på livet och lite till.
Snart Fili som gäller, inte långt kvar nu. Har tvättat allt, kläder, väskor, lakan...inte för att jag ska ha med mig lakan när jag åker till mitt andra hem, men bara så att allt är gjort och i ordning när jag väl kommer tillbaka. Skönt.
Jag älskar Borlänge. Försökte hitta en dalahäst, men nej då. Har dock inte gett upp för jag ska fan ha en som inte är köpt på Åhléns.
Det här inlägget hoppar lite känner jag, men jag måste skriva att jag en blåa under precis varje tå av allt dansande och hoppande och det. Gott tecken! Och jag sov gott utomhus, började med fem tröjor första natten. Andra natten vart det fyra, sen tre, sen två, sen ett...och sista natten dygnade jag med Isa och Fritjof. Vi gick på promenad i några timmar och satt och kastade stenar och annat konstigt, men det var kul ändå. Även om det inte låter som det, men faktiskt så var det trevligt.
Känner att jag kanske måste packa vidare nu och fortsätta min jakt på att bli frisk!
Föresten har min älskade mobil dött på riktigt nu. Wow.
KNAS på hög nivå tycker jag?!?

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0