Untiteld.

Jag skulle bara köpa en BMTH-skiva och utskrivningspapper. Men sen så ser jag liksom andra skivor jag behöver och GET SOME på vinyl. Jag är kär i Lykke Li, I had to get some Get Some.
Och Pete Doherty och Babyshambles.
Pappa fyller år snart, så jag köpte en massa presenter åt honom också.
Jag känner verkligen för att måla, men jag borde faktiskt börja jobba mer på inlämningsuppgifterna till Konstfack. Grejen är den att jag aldrig kommer komma in! Har jag en charm så hoppas jag dom kanske faller för den och låter mig börja i alla fall för att jag faktiskt verkligen verkligen vill. Jag vill börja där nu på en gång.
Nu ska jag fan göra ett schema som jag måste följa så att jag inte springer bort från uppgifterna. NU JÄVLAR. Och ingen ska få FUCKING INFEKTERA min hjärna.
Jag bestämmer här och nu att jag ska vara klar den sista februari. Så jag har två veckor på mig att tänka igenom allt och fixa till det som måste fixas innan inlämningsdatum.
Alltså. Jag vet att jag inte kommer in, även om jag vill mer än något annat. Men jag måste söka för det finns faktiskt en liten procent av mig som tror att jag fixar det. En liten procent som känner sig bäst. Det skadar ju inte att prova.

Avtryck
Postat av: Angelica

är det någon som förtjänar att komma in där så är det du. seriöst.

I'm with you all the way.

2011-01-27 @ 01:21:02
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0