It's a cold and it's a broken Hallelujah.

Jag saknar sommaren. För mycket. Men det känns som om man är helt fri då. Och det känns som om man kan göra allt.
Just nu orkar man inte. Jag orkar inte se saker falla samman och framför allt känna det. Ena stunden är man lyckligast i världen, en sekund senare är allt sådär sämst igen. Och sömnen blir bara värre och värre. Fattar inte vad problemet är, kan jag inte bara få fucking sova.
Jag vill till Gottland (två t, som när man var liten). Jag vill Hellvistugan, som verkligen måste repareras. Jag vill upp till vinden, hos fladdermössen. I vinden finns det gyllene lilla rummet med alla gamla böcker och alla LP-skivor. Norman Seger och Buddy Holly bor där uppe. Det är gamla 70-tals tidningar över det prydligt staplade böckerna för att solen inte ska bleka dem alltför mycket.
Jag vill...ut. Bara vara ute hela dagarna (och nätterna). Det är bara så jävla skönt och underbart. Träffa nya människor, hänga och ha det bra. Vakna med solen på ryggen som värmer sådär skönt och GLÖMMA allt som inte är okej.
Så. Nu har jag ventilerat mig lite. Ska bara banka ut allt på mitt stackars piano också.

Avtryck
Postat av: Angelica

jag älskar dig min kära kära vän <3

2011-01-26 @ 14:10:36
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0