Någon annanstans.

Funderar nästan helt seriöst på att flytta till Filippinerna och bo där ett tag. Jag har ju ett hem där som är soft, och min morfar som bara är. Finns säkert något jag kan plugga där, men jag vet inte vad. Det enda jag behöver ta med mig är min gitarr, lite böcker, ritsakerna och datorn. Så allt är ju typ klart.
Enda problemet är att jag skulle sakna Angelica och en massa andra också såklart, men typ Icca är den enda som jag vet helt säkert skulle sakna en tillbaka bortsett från familjen. Och Mich. Fuck också.
Så vad borde man göra?
Innerst inne vet jag att hela den här drömmen eller vad det nu är egentligen handlar om att komma bort. Komma bort från alla fejkade personer i ens liv som verkar klibba sig fast på en när man faktiskt sagt hej då eller bara vänt sig om och struntat i dem. Sen det där andra förstås.
Det känns alltid bättre att bara vara någon annanstans som är helt olikt den platsen man är i nu.
Även om det kanske inte förändrar någonting alls. Eller så förändrar det allt.
Om den förändringen är bra eller dålig återstår att se. Vad skulle man förlora på det? Mycket? Lite? Ingenting alls?

Jag vet. Jag är lite dramatisk. Men man får fan vara det.
Shit, vilken röra.
Fett knas.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0