Domino.

Har man ont så är whiskey det enda som funkar, har jag lärt mig.
Men typ...jag tror min superblandning av vodka, bailey's och o'boy också går bra. Enda problemet nu är att vodkan tog slut och det var liksom inte mitt. Heh...måste ersätta den innan någon märker. Smart.
Jag vet inte vad jag ska göra. Det känns som om allt faller samman. Jag vill inte säga varför heller, vet inte, men så har det ju aldrig varit överhuvudtaget hos mig. Man säger inget helst. Allt blir bara så awkward och konstigt. Jag vet fortfarande inte varför heller.
"Det här är Sverige, snälla gråt när ingen ser."
Den raden är mer än träffande. Sanningen känns, och den raden är sanningen.
Jag ska inte belasta folk, det är väl inte rättvist. Jag kan bära allt själv.
Men ibland önskar man att det inte var så. Ibland önskar jag att jag kunde radera allt bara. Skriva ut det och kasta i havet så att det flöt bort från mig. Långt, långt bort.
Och jag vill inte prata om det här med mammas pojkvän, som jag tycker om, men nej. Inte med någon i princip. Det känns inte rätt. Det måste väl kännas rätt om man pratar med folk, eller? För annars blir det ju fel. Logiskt nog.
Och tänk om jag skulle prata med mammas kille, tänk om det skulle leda till läskiga psykologer. Seriöst. Det är inte min grej. Verkligen inte.
Jag tror verkligen inte att vissa saker kan hjälpas. Nu tror jag mer att det är upp till mig.
Jag vet att jag fixar det, men ibland orkar jag bara inte med.
Det värsta är att allt är som dominobrickor. Så fort jag trampar snett, bara lite, så kommer nästa fel och nästa...och nästa. Och varför blir det så? För att man börjar tvivla på sig själv, vilket är dumt. Det vet jag. Men man kan inte stå emot det ibland. Och ja, det är väl det jag hatar mest med hela den här grejen.
Att det börjar gå ut över större delar av mig själv. Det är helt stört. Det är som ett virus. Jag hatar det.

Avtryck
Postat av: Angelica

snart, fett snart, ska vi dricka vodka och rosé-vin som jag köpte på båten och äta.. gissa? SUKKU LAKKU SOM JAG OCKSÅ KÖPTE.

och så ska vi get wasted, och vara wasted och sen ska vi fan ta oss samman och ta oss igenom skiten. tillsammans.

älskar dig <3

2011-02-02 @ 01:29:19
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0