Sjunde januari tvåtusenelva.

Barnvakta finaste Charlie. Kanske träffa Michely, men det kanske blir för tight just nu. Blä. Får kolla om hon kan ses imorgon istället för jag har inte träffat människan sen...sen...ja, för längesen helt enkelt. Om jag måste tänkte efter så mycket så är det verkligen för längesen.
Satt och kollade igenom gamla fotografier igår, när jag egentligen skulle pluggat och kommit på nån smart lösning till hur jag ska ha mina böcker och skivor. Känns som om de tar över alla utrymmen. Men det är ju helt okej.
Dåligt nog somnade jag inte förrän vid sex. Perfekt. Duktigt. Dåligt.
Men jag kunde inte somna. Och jag hade Lykke Lis "Little Bit" på repeat i huvudet. Och det hjälper ju inte precis.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0