Salong 4.

Drog lite random till Gelica igår.
Sedan drog vi lite random på bio. Så jävla fint det där med spontanitet.
Och det var en jätteliten pytte salong. Mysigt.
Vi kollade upp vilka filmer som fanns att se, men det slutade såklart med Harry Potter, som vi sett...men ändå! HP. <3
Så då vi fick kasta i oss köttbullarna och skynda iväg.
Älskar verkligen hur den filmen är gjord. Allt är så jävla...perfekt.
Vill jag se den igen? Hell yeah! Lätt.

I söndags var jag och vinkade av Teddy som jag inte träffat på...öhm...ett år? Tror fan att det var två år sen till och med. Inte okej! Så det var verkligen now or never. Jag måste träffa Teddy NU. Och det var jättemysigt. <3
Natha, Micke och jag dog lite på perrongen när tåget mot Sundsvall kom, Bananmannen säger jag bara. Så bäst.
Är så galet glad. Det var en fin dag.

Efter bion gick vi på superpromenad och pratade om saker.
Sedan åt vi middag och jag fortsatte med att sticka på Gelicas vantar så hon kunde få dem.
Hon fick inte somna, men sen fick hon det. Mina ögon dog, men jag ville bli klar...och bara för att jag var så trött så gjorde jag dumma fel man bara inte gör och fick börja om på tummen. När det var klart däckade jag.

Hahaha, åh juste. Alltså, Ankan. Så söt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0