I Follow Rivers - Lykke Li.

Rose - "AHHHHH! Du måste bara lyssna på Lykke Lis nya singel! OKEJ!!!!! 8D"
Mamma - "Åh...nej..."

Mhm. <3 Fin reaktion. Förlåt, men...jag kan liksom inte sluta tjata om musik. Måste ju sprida vidare allt awesome!

Lykke Li – I Follow Rivers

SÅ. FUNKING. AWESOME.
MARS NU TACK? SKIVA NU TACK?
Åh. Kommer se tillbaka 2012, precis efter tolvslaget och tänka att mars var helt bäst. I alla fall bland det bästa. MCR OCKSÅ LIKSOM. Mars. Legendary.

Avtryck
Postat av: Sassäh

Följ min blogg via Bloglovin? Och håll dig gärna uppdaterad hos mig, och om du vill så kan jag lägga till dig bland mina länkar om du känner för att göra detsamma? [a] Och kommentera gärna?! ^^

2011-01-14 @ 03:47:50
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0