_Stream of Unconscious_

Jag vill lära mig att tapetsera.
Jag måste köpa svart målarfärg och måla min stol. Var och kollade på Clas Ohlson igår i typ nästan en timma för jag pratade i telefon samtidigt, vilket ledde till att jag gick runt allt två gånger. De enda jag inte köpte var det jag bara skulle köpa. -Lyckat!-
Jag borde fundera på hur lalalas vantar ska se ut och sticka dem.
Jag har för många affischer, men det är lugnt. Det är bara det att rullar inte ser så snyggt ut.
Varför har jag ställt Wille vid fönstret!? Han kommer att blekas och förstöras av solen. Hur kunde jag.
Varför hittar jag inte mitt USB-minne, är den borta föralltid? Jag kommer aldrig kunna göra om resan till norra Filippinerna på samma sätt, man kan inte bara ta nya bilder...jag vill inte ens tänka på det hela. För det är ganska deppigt. Bäst för Kim att han inte raderat mina bilder på hårddisken.
Hur gör man marshmallows?
Varför har jag inte skaffat mig ett nytt stativ än? Eller, det vet jag förresten.
Varför undrade du om jag skulle gå på den där grejen om några dagar? Det är ju liksom helskumt.
Jag vill bygga.
När borde jag åka?
Typ det där verkar jättefint.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0