Solen skiner mest inuti mig, för det är så jag säger det.

Torsdag var awesome, gillar mina lärare i fotografisk bild väldigt mycket och sen stressa hem för att hinna gå ut med hunden...vilket jag ändå inte hann med. Men men. Lite fail sådär, men okej då.
Sen tillbaka till söder och möta upp Elma och senare även Angelica.
Vi gick på spelning på mitt favoritkafé (44:an) och det var massa bra. Förutom den där duschen från Embrace Elijahs basist. Tack för den. Jag som var nyduschad och allt. Jag gick liksom ner i level vad gäller freshness där. Okej, jag bryr mig inte så mycket, levlade upp när jag kom hem i alla fall.
Jag fotade lite också, för det var ett tag sen som jag fotade nån spelning. Har inte orkat kolla bilder så mycket än.
Idag (eller ja, fredag alltså)...så jäkla segt. Tänkte att det är nog lika bra att låta mig vara så.
Ångest hit, ångest dit. Besviken. Att allt ska vara så...stört.
Men okej, stanna en stund då. Sen är det ut.
Nu är det lördag. Den börjar bra och ska vara helt fucking a. Har gått igenom allt och märkt ut en massa sidor i bunten med konstböcker och magasiner med bland annat finaste U2 och Blink-182 spelandes i bakgrunden.
Miike Snow och JJ senare, kan inte bli bättre. Eller jo. Allting kan alltid bli bättre.
Fan vad fint det kommer bli.
Inte bara spelningen, men allting överhuvudtaget.
Jag peppar verkligen nästa vecka.
U2 – Elevation

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0