Dragonfly.

Tycker att alla som bara vill fucka upp allt hos mig kan dra åt helvete och aldrig komma tillbaka.
Tänk själv hur det känns. Det är inte så jävla kul. Det är inte kul att inse att ens vänner pratar bakom ryggen på en och...värre. Det där andra. Jag tappar andan av att folk kan vara så grymma.
Och på allt det här ska man komma hem, hitta en lapp på golvet när man öppnar dörren med saker man önskar kunde försvinna. Stressa igenom dagen och sen inse att något man trodde var på riktigt bara var skit. Att allt blev fel fastän man gjorde rätt. Det blir alltid fel. Hela jag är ett enda stort fucking fel, fastän jag vet att det inte är sant.
Jag är inte dålig. Men så fort det blir mörkt intalar man sig själv om att jag är det. Så jävla dumt egentligen.
M. Craft – Dragonfly


Avtryck
Postat av: Angelica

du är inte fel. du är underbar och det faktum att du kämpar och är stark genom allt är helt otroligt. du är galen kvinna, på det bra sättet :')<3

2011-02-19 @ 00:47:23
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0