Skellefteå.

Är i Skellefteå och har typ slappat hela dagen. Nästan så att allt är för segt mellan olika hädelser.
Först var vi och kollade soffor, sen sprang jag och mamma runt lite och fördrev tiden. Träffade någon Angie som var jättetrevlig. Fick nästan morsan att gå med på att se Black Swan, men då skulle vi äta så...nehe. FAN. Jag vill så galet gärna se den. Går jag med morsan blir det dessutom gratis (jag är faktiskt en ganska så fattig student). Men men...fick sushi istället, vilket inte är så illa. Dock är jag en sån som inte äter så mycket sushi, för det blir liksom...för mycket. Typ fem bitar räcker och jag fick tio så jag är fortfarande jättemätt.

Var på teatern här och kollade på en komedigrej som heter "Mens Night" och det var så jävla kul!
Imorrn ska jag hem. Yeahw. Men det är verkligen trevligt här och fett mysigt. Dock kan jag inte hantera sådana här ställen så länge. Speciellt när jag vet att jag har så mycket att göra egentligen. Eller nåt. Gotland är det annorlunda med, vet inte varför. Kanske för att det ändå är mitt hem. Oh, great, fick sån lust att åka dit nu med detsamma! Fast ändå inte, vill helst att det ska bli sommar först.

Puss på Angelica. :)
Som jag saknar. :c

Avtryck
Postat av: Angelica

puss på dig med. saknar dig mest hela tiden jag :o <3

2011-02-21 @ 19:00:19
URL: http://robotface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0