_Love Out Of Lust_

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STUDIOVERSION! OMFG!
HAR LÄNGTAT IHJÄL MIG PÅ DEN LÅTEN. LYSSNAT MINST 50 GÅNGER PÅ DEN FRÅN HALVDANA VIDEOKLIPP PÅ YOUTUBE OCH NU KAN JAG LIKSOM _LYSSNA_ PÅ _DEN_!
Jag är lyckligast i helva världen just nu, precis nu och nu och nu och nu! Hon är så himlans fin och awesome!
Shit, älskar verkligen alla låtarna. Singlarna har varit galet grymma. GET SOME var liksom världens teaser, fan vad hon är bäst. Vill typ gifta mig med kvinnan.
Lykke Li - Wounded Rhymes (Hype Machine Album Exclusive) by LykkeLi

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0