Jullov. Kulturhuset. MDT. Mysa. Tacos. Mysa. Snö.

Alla mina helger är awesome. Så.
I fredags hade vi julavslutning med glöggmys. Efteråt stannade några av oss kvar och jobbade lite.
I lördags träffade jag Elma!!! Det var jättekul att hänga runt med henne ett tag, och så hjälpte hon mig med julklappar! Vi gick och såg ett par utställningar på Kulturhuset också, awesome.
Senare på kvällen träffade jag Viktor. Drog med honom till MDT's The coming Boogie Woogie, en massa coola danser and stuff. Det var nice, älskar galna och konstiga saker. Synd att man missade den sista som alla var så hype över, men men. Vet att den måste ha varit helt galet grym.
Vi åkte hem och köpte lite lördagsgodis på vägen, sen kollade vi på Harry Potter. Jag var nog ganska trött som somnade hela tiden och jag orkade inte lägga mig rätt i sängen så Viktor flyttade på alla kuddar istället. Så det blev ju ändå rätt. :)
Men nu ska jag klä på mig och åka iväg till Solna, måste fixa klart alla julklappar. Hur nu det ska gå till vet jag inte, men jag börjar med en och sen göra jag bara nästa och nästa. Fokus!
Det snöade en massa när jag vaknade. Fint. Mamma har fått värsta hypen om juldekorationer nu, så jag ska sätta upp jugardiner och stjärnor. Enligt mig så blir det ännu mer murrigt här, men julstjärnor och annat ljus är jättefint och mys.
Fokus var det.

Avtryck
Postat av: Äpplet

Åh, sök på 'let it snow' på google och vänta!!:D

2011-12-19 @ 23:21:19
URL: http://pichead.blogg.se/
Postat av: Äpplet

Hihi, jaa alltså älskar att man kan ta bort imman sen!! Dog lite hahha!<3

2011-12-20 @ 13:56:03
URL: http://pichead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0