I don't want a lot for christmas.

För jag fick träffa världens finaste barn, nämligen min brorsdotter Nellie. ♥

Hon är så söt och bubbly!
Kim & Linn kom förbi en sväng under förmiddagen för att äta julfrukost. Trodde dom skulle komma på juldagsmorgonen, så jag kastade mig direkt in i duschen när mamma väckte mig. Det blev inte så mycket av julfrukosten, men på riktigt...man vill ju ändå bara ha julmat senare under dagen. :P
Mammas vän Joycel var också här och firade och hon hann även träffa lilla Nellie som låg och sov en liten stund innan de skulle åka tillbaka till Linns kusiner och fira jul.
Snön har smällt bort under natten. Typiskt, men man frös ju i alla fall inte när man gick ut med Randy och solen sken jätteskönt på en.
Mamma har lagat massor med mat, och jag blev proppmätt på ingenting under julmiddagen så jag får äta lite av det andra imorgon.
Nu har jag sett på Karl-Bertil och är jättetrött. Somnade en stund efteråt så jag ska nog kanske lägga mig tidigt idag...lite lol, klockan är ju inte ens nio. Imorgon ska jag hem till Viktor och en minijul med honom.


God Jul ♥

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0