Explosion.

Blir. Galen.
Förutom paniken och pirret som uppstod när jag råkade höra att antagningsproverna till Konstfack släppts nyligen så är jag helt borta. Vet inte om jag vågar eller ens vill lita på någon just nu. Förutom dom absolut närmaste.
När man var mindre var det lättare. Man sa hej, och allt var klart.
Men, jag är taggad som fan inför lovet. För jag ska jobba med en massa arbetsprover. Känner att jag tagit vatten över huvudet med att vilja söka till två skolor, två linjer minst...vilket blir 3-4 gånger så mycket jobb. Jag får se hur långt jag hinner. Prioriterar mest Konstfack.
Har inte kollat så mycket på skolorna i andra städer, men jag vet inte riktigt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0