Tusen år senare.

Blir lite ledsen över att sommaren såklart svept förbi sådär snabbt igen. Men höst är ändå mysigt så det är ju helt okej.
Jag älskar Smarteyes! Alltså på riktigt, dom som jobbar på Kungsgatan är i alla fall bäst.
Gick dit idag med mina trasiga glasögon (som jag tycker jättemycket om) för dom gick sönder när jag
åkte longboard och så fick jag nya! Själva glasen var ju hela så han bytte bågarna helt gratis, och jag
hade inte ens någon försäkring för det glömde jag fixa när jag fick dem i maj.
Trodde nästan att jag lika gärna skulle kunna köpa nya istället, men det behövdes ju inte.
Awesome!!!
Köpt present till min mami, för jag älskar henne.

Har träffat så många nya människor nu den senaste tiden, känns fett skönt med lite
nya ansikten nu när vissa förlorat sin färg. :)
x


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0