POKÉMON!

Jag tänker nog försöka få Angelica att titta på Pokémon med mig i helgen, åtminstone en dag! Och nästa Glee!
Annars dör jag. Jag är alldeles för pokémonpepp och måste måste måste ha POKÉMON.
Stod och dansade till soundrtracket till första filmen idag när jag hade duschat klart. Håret torkar snabbare när man vifta på huvudet. Jag vet. Men skitsamma, det är ju ändå ingen som ser (hoppas jag).
På tåget hem från allt upptäcker jag att Keeso messat min mammas chef. Typ min chef också när jag barnvaktar Charlie. Har aldrig känt mig så major-facepalm-gånger-tusen på en och samma dag. Haha, fint.
Och jag har aldrig tänkt "fuckfuckfuckfuckshitshitshitfuckfuckfuckomfg" så många gånger inom loppet av några sekunder som jag gjorde idag. Men, skitsamma, it's a good laugh.
Angelica fick sin gris. Den är söt. Lika söt som min (för dom är likadana).
Åh...jag saknar Angelica! Vi ska göra världens bästa chokladpuddig på fredag!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0