Time flies

Sjukt lång dag. Sov alldeles för lite p.g.a. all politik som kretsat kring en. Valvaka, frustration och sen upp tidigt och gå ut en stund sen kolla på Nyhetsmorgon som nu i efterhand känns lite ovärt. Sen en powernap, teater, demonstration, teater och sen hem!
Och jag vill säga...gud vad jag älskar teater! Och mentalsjukhus och...att klänga på folk. För att inte tala om kaffe! Men nu ska jag sluta rabbla upp saker jag älskar.
Demonstrationen kändes bra. Det visar bara hur fel SD är, mer och mer, och jag hoppas att folk fortsätter att kämpa emot nu, tillsammans. Vi vet ju inte hur det kommer att bli än, men oavsett hur förhandlingarna kommer att se ut så är det fortfarande inte okej att vi nu har ett så starkt främlingsfientligt parti i riksdagen. Mådde själv illa, ville spy.
Så trots den långa dagen så drog den förbi sjukt snabbt. Time flies, for real! Och det är inte alltid som den gör det när man har kul, utan även när det är som det är nu till exempel.
HURSOMHELST!
Teatern var iaf kul <3
Så det var ett fint slut på dagen. :)


It's been a long day, because of the election that I've been following every minute. Demonstrated, took a powernap and then I had drama class. SD's wrong and we'll keep the spirit. Nothing's going to take us down. At the moment I just wanted to throw up.
Anyway. Drama var fun <3
Nice ending of the day. :)

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0