Danger Days

Har hållit på hela dagen med att försöka få tag på MCR's nya platta. Men det finns typ ingenstans!?! WTF?
Så jag skulle beställa den där asgrymma boxen från deras hemsida som kommer att ruinera mig, men då är det nåt som är fel?! Jag får typ panik! Årets mest efterlängtade skiva släpps och jag kan inte få tag på den? Jag dog. Oj vad jag dog. Så jag får nöja mig med detta sålänge. Det är väl okej. Alltid samma sak. När Paraden släpptes tog jag första bästa flyg till andra sidan jordklotet och nu det här? Loool. XP
Men alltså jag är sjukt jävla glad. Kan inte alls beskriva huuuuur funking lycklig jag är!!!!!! Har längtat ihjäl mig. Älskar allt. Har längtat så sjukt mycket att man inte pallar vara sad över att man inte har albumet än! :P

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0