trouble sleeping

Det är konstigt att man oavsett hur trött man är, inte kan somna. Jag kunde inte somna igår/imorse pga av allt som flög runt i huvet på mig. Och jag kunde inte jobba med inlämningen heller för den delen. Jag kunde helt enkelt inte göra någonting alls förutom att andas och tänka som en jävla idiot. Tre ord gjorde mig helt invalid. Det är sjukt.

Så nu försöker jag jobba på inlämningen. Hoppas det blir bra nu. När jag vaknade 05.30 så var det ljust ute och jag blev så glad på nåt sätt av det. Fatta vad mycket glädje ljuset ger en, iaf mig. Det låter kanske löjligt, men det är fan som en jävla uppenbarelse att se morgonen tycker jag.
Det liksom visar att även om det är mörk så kommer ljuset. Vilket känns bättre än alla krystade tröstord från människor man har på ytan. Det behöver inte vara så mycket mer komplicerat som alla andra verkar tro. Jag fattar inte varför folk ska göra det så himla komplicerat och svårt för sig hela tiden. Bara sådär helt i onödan.
Måste återgå till arbetet. Valde att blunda inför allas rullande ögon i engelskan. Jag kommer ändå inte se dem mer efter studenten så vem bryr sig om jag är den irriterande know-it-all-nissen, hahaha. Engelskan är ju trots allt bland de få ämnena som jag älskar så fuck it. Tålde inte att vissa bara rider på vågen genom att sitta bredvid mig. Hur dum får man lov att vara? Jag är trött på folk som typ snor mina betyg. Jävligt trött så nej, tyvärr, jag måste sänka ditt skepp. Du får ta dig till stranden på eget sätt. That's life.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0