Knockin' On Heaven's Door - fina dagar.

Mördarbacken/ Dödsbacken...det är ett bra ställe att bara lägga sig på snön och kolla på träd.

Icca åkte hem idag, vilket hon skulle gjort igår egentligen, men hon ändrade sig i Sumpan när jag skulle köpa nån film...vilket slutade med ganska många filmer och en matkorg med massa saker. Fail. Random. Awesome!
Factory Girl var en bra film, sen pallade vi inte se på mer och började flumma loss. Jag tror vi föddes höga.
Vi typ ritade och sen analyserade vår "konst"...lolololololololol. Mitt ben mosades. Asgarv hit och dit och lite komplexkrig som slutade ganska fredligt.

Sen drömde vi oss bort till sommaren för vi tänkte cykla runt i England och gick ut med Randy.
Icca: Jag behöver en cykel.
Rosie: Det finns en där under snöhögen du kan ta.
Icca: (minns inte vad hon sa, men det var säkert nåt bra.)

Fett lol! Hahahahaaaaaa, liksom...två nissar som går på promenad med en hund vid midnatt...går förbi en snöhög, poff, där har du en cykel Icca! :D
Vi måste typ fixa den sen i vår, men den rullade iaf när Icca åkte ner för backen.

Nångång dansade vi i köket med mamma och åt vårullar. :)

Dylan. Bob Dylan.
Melon präglade också denna tid.
Och min nacke gör ont efter att vi sov i soffan båda två innan jag fick nog och la mig i den lilla soffan. Sen fick vi iaf min säng och då var det bra. :)

Fred och kyssar till hela världen. Nästan.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0