Today, Charlie and I went to Candy Mountain.

For real!!! Men bara nästan.
Vaknade och insåg att jag kanske segat lite för länge. När jag kollar på klockan är det ren fakta att jag faktiskt segat way too long. Typ shit. Panik. Panik. Panik. När går tåget? Hur lång tid tar det in till Östermalm?! 40 minuter? Funk (ye, funk). Dumma dumma flicka. Dumma dumma barnvakt. Fail.
Som tur var duschade jag innan jag gick och la mig igår så jag behövde bara kasta mig mot garderoben och dra på mig kläder sen borsta tänderna. Och som tur var (igen) så låg kameran nedpackad med nästan tomt minne och fullt batteri sen förra helgen så väskan slungades över axeln bara innan jag sprang ut genom dörren. Hann ta en halv luffebulle med mig också. Wow. Lyckad frukost. Jag hittade inget, men...JAG HANN! Och det är huvudsaken.

Charlie och jag var på utflykt idag. Vi skippade Candy Mountain och gick på barnteater istället och det var mysigt. Charlie är så galet sötig. :3
Vi kollade runt i Leksaksmuseet, Spårvagnsmuseet, åkte minitunnelbana och åt bullar och äpplen (maaaaat!!!).
Vi blev kvar till fyra och han skulle vara hemma fem så vi hann inte gå på julmarknaden i Kungsan. Inte för att det var en del av planen för dagen, men han får typ aldrig gå på sånna saker. Han har typ inte ens åkt buss eller tunnelbana. Och jag pallade inte ringa taxi när vi skulle hem så vi hoppade på bussen utanför och han tyckte det var kul! Yay för kollektivtrafik! Plus att min mobil skulle dö av att ringa efter taxi, sen såg jag att den redan var död. Lol.

Nu ska jag bläddra i min snygga U2-bok som jag inte haft tid att kolla i ordentligt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0