Tjugoandra december tvåtusentio.

Det suger att internet inte fungerar när man vill att den ska det. Seriöst. Man känner sig helt isolerad...nästan. Men det är kul att ringa folk även om jag hatar att prata i telefon (typ). Och det är skönare att sitta i Kulturhuset. Önskar att jag var granne med stället. Hade varit helt perfekt ju. Men nu är jag inte det.
Scheisse, måste faktiskt verkligen gå och handla nunununu. Men det är så trevligt att sitta här! Jag går snart. Måste ändå hinna baka lussebullar innan jag åker till Lidingö och hänger med Icca. Hoppas hon pallar vara uppe jättesent för jag kan inte somna förrän vid typ fyra.

Jag vill ha kaffe.
Jag vill spela Lego Batman! För det var faktiskt kul. Gubbarna är så söta. Och det är inte lika brutalt som det där andra spelet Gordon hade men som han inte ens fick ha.

Men nu kanske man  måste dra. For real. Hittade en biografi om Paulo Coehlo! Gaaah! Vill läsa den nu! :)

Nej. Handla, hem, baka, Icca. Så var det ju.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0