Plopp.

Mitt internet är borta vilket inte alltid är så nice. Men! Jag och pappa har skapat värsta filmklubben så det är en bra grej ur det hela...eftersom att tv:n cepar också. För det är liksom samma operatör.
Hursomhelst. Har stickat massor. Hade Toy Story marathon med pappa btw och dog på tredje filmen. Hade inte sett den innan. Sen såg jag den igen med kommentarspår medan jag stickade något fail för den var så fin och eftersom att alla sover och jag vill inte ha det så tyst. Oj, vad många "och".

Jag vill ha kaffe.

Har lyssnat på Keane hela dagen. Dom är så jävla bäst. Saknar dem galet mycket. Vill se dem live nu...OCH DOM SLÄPPER EN NY PLATTA NÄSTA ÅR!
Vilket var väntat efter en EP egentligen, men aaaaaaaaaaaaahhhhh, glaaaaaaaaaaad?!?!<3
*freak out*
Så jag och Icca hoppas dom har en liten Tour eller nåt nu i sommar för då ska vi lätt åka och se dem.

Plopp.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0