Comptine d'un autre été l'après midi.

Ibland hade det bara varit skönt att vara liten och sova gott med en massa monster under sängen, tycka att Bolibompa är bäst, varje dag innan Bolibompa stå vid fönstret och vänta på tecknet jag och min bästis på den tiden alltid skickade...typ släck och tänd lampan tre gånger, eller nåt med persinerna...kanske bara vinka.
Eller om man kände för det, lämna ett hemligt brev till Michelle (som bodde så långt som 3 meter ifrån mig) i den superhemliga gömman under räcket på loftgången. Ingen kunde se. Coolt.

Hursomhelst. Scheisse vad trött jag är. Och jag har prov snart, menneeeeeh.

Orkar inte tänka. Man kan inte somna då.

Fuck it. Det löser sig! :D
Yann Tiersen – Comptine D'un Autre Été, L'après-Midi

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0